domingo, enero 14, 2007

Feliç Aniversari

Aquest primer post de l’any que acabem d’encetar el vull dedicar a celebrar el primer aniversari d’aquest humil blog. Ara fa just un any, vaig decidir compartir la meva gran passió que és el cinema, amb qualsevol persona que per casualitat o no entrés al blog.
Va començar sent un petit hobby per convertir-se en el meu petit racó en la immensitat d’Internet, on expressar de forma i manera sincera les sensacions, reflexions, pensaments que em produïen els films que al llarg d’aquest 2006 he anat veient.
Tothom al començar un nou any es planteja tota mena de nous reptes o propòsits. Doncs el meu cas tampoc en serà una excepció. En un intent d’ampliar horitzons, un dels canvis que vull aplicar versarà en l’aspecte dels continguts del blog. Uns continguts que continuaran centrant-se en les subjectives visions de les pel·lícules que vagi visualitzant. Però que a més ampliarà amb els comentaris d’altres aspectes relacionats amb el món del cinema. Per exemple, possiblement a l’igual que faci un post sobre l’última estrena a les grans pantalles. També comenti l’última banda sonora que hagi tingut el plaer d’escoltar. Perquè la música és una altre de la meves passions, i si a més és de cinema doncs com diria aquell , dos pel preu d’una. Sent així, no és d’estranyar que aparegui alguna ressenya d’alguna composició que m’hagi frapat i de la que tingui la irremeiable necessitat de compartir-la per a tot aquell que es passi per aquí.
Així doncs, i amb el vostre permís, apagaré l’espelma desitjant per molts anys no aquest blog. Sinó per molts anys a la passió que ens uneix a molts de nosaltres. Per molts anys al cinema.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola,

Només volia aprofitar per felicitar-te pel teu blog.
Espero que durant aquest any puguis veure tot el cinema que puguis i ens ajudis amb els teus comentaris a triar/destriar la pel·licula a veure.

Gràcies,

Joan V.